نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2981
-
الف
+

«نگین معتضدی» بازیگر نقش «منیر سیاه سنگی» «کوبار» را بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «نگین معتضدی» بازیگر نقش «منیر سیاه سنگی» در سریال «کوبار» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «نگین معتضدی» بازیگر نقش «منیر سیاه سنگی» در سریال در حال نشر «کوبار» متولد سال 1364 خورشیدی در شهر تهران است.

«نگین معتضدی»  در سریال «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» شناخته شد. همچنین در اپیزود چهارگاه سریال «روز های بهتر» ایفای نقش داشت.

وی در سریال های «تکیه بر باد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «مثل من، مثل تو»، «گذر از رنج‌ها»، «کشیک قلب»، «شهرک جیم»، «شهرک جیم»، «روزهای بهتر»، «سارق روح»، «کوبار»، «زیر همکف»، «زندگی شگفت‌انگیز است» و «راز ناتمام» بازی کرده است.

این هنرمند ایرانی هم چنان در فلم های «سپید و سیاه»، «خیابان یک‌طرفه»، «شیرین قناری بود»، «به خاطر مهدی»، «دزد و پری»، «زندگی در دست تعمیر»، «موقعیت خطرناک یک شهروند»، «فقط شاگرد اول»، «لاله‌های واژگون»، «همه چی عادیه»، «ساعت ۵ عصر»، «دم‌سرخ‌ها»، «دم‌سرخ‌ها» و «بی عنوان» نیز هنر نمایی نموده است.

معتضدی در سال 1397 در سریال «کوبار» نقش «منیر سیاه سنگی» را بازی کرد.

داستان این سریال در مورد معلمی جوان با بازی «ارمیا قاسمی» است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.

گفتنی است، سریال «کوبار» با هنرنمایی «نگین معتضدی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر